Snurrigt!

Varför kan jag inte bara ta det lugnt??? Sluta stressa upp mig för minsta lilla. Blir ju inte lika skoj då :-( kanske bara inse att det är så jag är tyvärr. Ett projekt på gång som från början var litet men nu har blivit stort haha. Kidsen ska få varsina rum. Så nu snurrar det inredning i skallen. Barnsaker åt alla håll och kanter. En fondvägg ska upp i Ellas nya rum. Hon önskar såklart rosa :-) vad annars. Och jag vill att det ska vara så där härligt tjejigt ♥ så den blå fondväggen måste bort trots att det är blommor på.
Nova sov i sitt rum inatt...från 20.00 till 07.00 utan ett pip så det funkade bra, annars har hon huserat inne hos oss fast i egen säng. Blivit lite mer lättväckt nu så det är skönt att slippa smyga in när man ska lägga sig.

Så här ser Ellas tilltänkta rum ut just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0