Krig!

Råkade nyss starta en mindre fight på Köp och Sälj barnkläder:-( Verkligen inte min mening. Jag som inte riktigt fattat reglerna. Om det finns några? Tycker jag var så rättvis men ändå blev det helt fel. Sett andra som gjort lika som mig men denna dam var ihärdig och gav sig INTE. Så hon vann till sist efter att det slutat i budgivning. Vilket ståhej. Något så enkelt som att sälja barnkläder kan ibland visa sig vara super besvärligt. Less jag blir. Mycket som kan uppröra människor. Köp och sälj verkar beröra på alla sätt och vis det har vi sett förr :-) Håller ändå fast vid att jag har rätt...enligt min mening. Alla sitter ju inte klistrade vid datorn hela dagarn. Då borde man ändå ha en chans till att köpa om man visat intresse först.


Detta gör jag ALDRIG om haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0