Konferens!

Igår hade vi en massa trevligheter med jobbet. Lyckad dag. Först mat på Engeltofta sen konferens och efter det fick vi tävla i lag mot varandra, olika klurigheter som Äventyrarna fixat. Jag tillhörde team grön och vi kom på en välförtjänt 2:a plats. Bla så byggde vi en egen stege som jag sen fick äran att klättra upp på. Trodde jag skulle vara mer höjdrädd men fastspänd i säkerhetslina gick det bra. Tyvärr var både vår stege och jag lite för kort i rocken så vi räckte inte enda fram. Men skoj var det. Väl hemma i Sandviken igen lagade vi mat vid Racine´s. Kanongod italiensk buffé. Jag gjorde friterad scampi. Tror jag har lite dyslexi när det kommer till mat...läser ett recept men får liksom inte ihop det :-) dessutom var det på engelska! Kändes som att jag gick upp dom kilona jag gått ner...bara på en dag. Super mysigt på Racine´s iaf rekommenderas (även fast jag är usel på att laga mat). Hann med en sväng på Eightball också innan dagen/kvällen var slut. Puh...
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0