Virr varr!

Fick sova till 08.00 imorse. Vaknade till ett virr varr av Nalle Puh och kartonger och ballonger. Inte riktigt lika skoj att ta reda på efter ett kalas som det är att fixa till. Puh var mycket sötare i lördags. Lämnade allt för stunden och gick iväg till öppna förskolan istället. Ingen jag direkt kände denna gång heller :-( gick mest dit för sången ändå. Har ju två musik tokiga tjejer. Lyssnade med ett öra här och ett öra där på några konversationer. Förundras över folks ork att lägga ner tid på att gnälla om vilka kläder andra köper till sina barn? Var och en köper väl det dom själv gillar lr anser fint. Ibland kan man nästan tro att ett klädval till en liten tjej lr kille definierar vilken slags person/mamma man är??? Sjukt va? Jag tycker det är kul med barnkläder, nästan som ett intresse. Finns många konstiga intressen :-) Om jag köper Po.P, Nova Star lr från Lindex är väl helt skit i samma lr??? Men alltid stör det väl någon...

Nova somnade i vagnen på väg hem. Missade nämligen fm luren. Sov ute i ca en halv timme. Har aldrig gillat att sova i en stillastående vagn. Ella frågade hundra ggr om hon fick väcka pappa som jobbat natt. Jag sa näää. Min förkylningen vill inte ge med sig. Mina promenader är lika med NOLL. Jag vet inte vad jag ska laga för mat. Det är kallt inne och ute. Jag spelar för mycket Wordfued. Mitt namn är MarieToo om någon vill gå en rond :-)
Tack och hej från en något sur tjej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0