Ok!

Ok jag måste börja ställa klockan på morgonen! Vi vaknar kl 08.00 och Ella börjar dagis kl 08.30. Springer runt som en yr höna tusen varv i huset. Lyckas faktiskt komma iväg i skaplig tid ändå men varför utsätta sig för denna onödiga stress? Jo för att jag är vaken halva natten och är trött på morgonen.

Oroade mig lite för att jag ev gjort en miss när jag ansökte om dagisplats via internet till Nova. Tvungen att ringa och kolla. Möttes av en något disträ dam...som lyssnade lite halvt på vad jag hade att säga. Lät som att det var någon mer i rummet som var intressantare än mig och mitt lilla problem. Nåja fick bekräftat iaf att anmälan hade kommit in och svar skulle komma i november/december typ. Hon skulle börja titta på det där snart...

Kylig promenad. Orken inte på topp :-(

Melodie ville haka på idag...



Vart tog den svarta ramen vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0