Nytta!

Fick lite gjort inne igår när det var så deprimerande väder ute. Jag är jäkligt dålig på att ta en sak i taget. Är lite överallt samtidigt. Konstigt nog blir allt jag påbörjat klart tillslut. Iaf när det gäller hushållssysslor...annars vet jag inte. Solen behagade komma fram tillslut och då var det bara att ta tag i saker ute istället. San klippte gräsmattan vilket ledde till att en liten fröken sen släpade in massa gräs på mina nystädade golv. Ja säg den lycka som varar länge :-) Planterade blommor med en nyfiken Nova i vagnen. När hon sen tröttnat på att sitta där fick Ella ta över och gå runt med henne tills hon somnade. Perfekt barnvakt. Stress högen är nu borta också. Skönt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0