Dålig dag!

Idag var en sån dag då jag skulle stannat hemma. Inte alls på humör. Kände redan på väg till öppnaförskolan att blää jag har ingen lust. Tror det smittade av sig på Ella också. Mycket folk och ingen jag kände. Noll motivation till att stifta nya bekantskaper. Så vad gjorde jag där liksom??? Tittade mest på klockan och funderade när det var ok att gå. Nova somnade och Ella och jag började fika lagom tills dom andra skulle äta lunch. Helt osynkade haha. När jag frågade E om vi skulle gå sa hon genast ja och skyndade på med kläderna? brukar typ aldrig hända. Antar att jag gjorde ett himla dåligt intryck men...vem orkar bry sig en dag som denna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0