Kolmården 2011!

Då har vi vart två dagar på Kolmården. Bott en natt på "tältet" som Ella kallar det. Tack och lov var det inget tält utan Vildmarkshotellet. Sett nästan alla djur man kan tänka sig. Härligt väder. Lagomt med folk då det inte är någon högsäsong just nu. Markoolios delfinshow, Tropicarium, Bamses värld, Tiger World m.m. Safari var en upplevelse...men inget för höjdrädda
:-) jisses vad högt upp vi hamnade. Försökte koppla bort det men jag blir bara mer och mer chicken ju äldre jag blir. Åkte den två ggr iaf. Svävade fram i luften. Ganska mycket motion blev det också. Helt galet branta backar. E tyckte det var läge att sätta sig på tvären några gånger men det är väl oundvikligt när trötthet och hunger smyger sig på.

Några bilder

Tropicarium

Ella

Min fobi

Nova

Safari

Tiger

Dhole

Klappar getter

Jag, Ella & Nova

Delfin mys

Hotellet

Ellas delfin & Novas tiger


Kommentarer
Postat av: Anki

Åh va härligt ni ser ut att ha haft det!! Måste åka dit igen vi också, var så mysigt där!

2011-06-09 @ 09:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0