Tiden rinner iväg!

Vet inte...det känns lite tomt att vara hemma igen. Behöver göra något mer. Sommaren rinner mig ur händerna. Ångest! Dessa knappa tre månader Juni, Juli och Augusti räcker inte för mig. Idétorka. Vad ska vi hitta på? Så fort solen är framme och vi får avnjuta en sån fin dag som idag känns det helt bortkastat att vi inte gjorde mer utav den. Men ibland är det lilla enkla det allra bästa. Imorgon packar vi oss in i bilen för en tur till Furuvik iaf :-) första besöket i år. Ella är taggad och vill rida häst, prio ETT! Sen är hon väldigt fascinerad av ormar lr hon har ett lustigt sätt att säga det på...ooomllar. Låter skojsigt. Oroar mig för hösten som kommer krypande. Mammaledigheten lider mot sitt slut. Inte redo för något utav det just nu men jag kanske kan bli...sen...skjuter undan dom tankarna ett tag till, Augusti har ju ännu inte börjat. Tjing!


Tända ljus...en liten tröst när mörkret kommer.

Kommentarer
Postat av: Anki

Känner precis som du!! Tiden bara rinner iväg och snart kommer det då man inte vill gå utanför dörren...Tycker inte heller att jag gjort något förutom att pyssla lite i trädgården. Men man får väl njuta av att man kan ha ytterdörren öppen och springa ut och in som man vill iaf....

2011-07-28 @ 20:14:00
URL: http://frokenlovisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0