Ockelbo Marknad!

Min tanke var att jag skulle hålla mig borta från Ockelbo Marknad denna gång. Men så kom tråkiga söndag och det fanns inget att göra så mamma, jag, Ella och Nova åkte dit ändå. Hej vad det blåste! Trodde vi skulle lätta och flyga iväg. Köpte så klart strumpor. Fast det verkar som att antalet strumpor man får för 100 kr bara ökar (14 st) men kvaliten blir sämre. Dom blir bara längre och smalare. Gjorde ett nytt försök och åt langos. Förra året fick jag en helt oätlig som var alldelens för hård. Denna gång var den perfekt! Gott gott. Ella fick en ballong...en delfin såklart. Hittade även ett par fina hjärt-stenar som nu letar efter sin plats här hemma. Än så länge har dom inte tagit sig ur kartongen ens.



Trött Ella på väg hem. Tror jag bättrade på min förkylning också i blåsvädret. Blä vill vara frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0