Mc tur!

Gav oss iväg på lite äventyr idag :-) Mc tur till Stjärnsund och kringel krok väg hem. Åt hamburgare och spelade minigolf. Förlust för mig grrrr. Skyller på dåliga banor. Inte världens glidar vänliga mc direkt. Därför jag så sällan åker med. Roligt är det men man blir helt galet trött! Nästan värst med inbromsningarna...då man måste hålla emot för att inte sitta som ett frimärke i ryggen. Omöjligt att inte spänna sig. Tyckte jag lyckades vara ganska mycket i nuet iaf och det mina vänner är bra! När tjejer åker mc på film tar dom alltid av sig hjälmen och kastar med håret. Det funkade inte för mig haha. Satt som klister i ansiktet i denna värme. Men jag borde väl ha lärt mig vid det här laget att inget är som på film. Tjing!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0