Händelserik dag!

Strax efter incidenten med fågeln hände något annat otrevligt! Bakom min rygg hör jag en jätte duns och ser att Melodie just släppt denna godbit på golvet.



I mina ögon världens största råtta! Kolla in tänderna. Hela Smältis måste trott att jag blev mördad typ. Gick liksom inte att hålla tillbaka skriket. Gissa om jag var snabbt på fötter. Får väl vara glad att den var sten död men fy så äckligt! Tvungen att ta bort eländet också så klart. Börjar bli en följetång det här. Ska man inte kunna ha dörren öppen mer?!


Kommentarer
Postat av: Anki

Haha vi hade en liknande här igår, fast den stannade som tur var på gräsmattan!!

2011-07-07 @ 21:19:13
URL: http://frokenlovisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0