Furuvik 2011!

Mission accomplished!

Lyckades pricka in en icke regn fri dag i Furuvik. Men det blev inte så långvarigt så allt slutade gott tillslut ändå. Åkte en massa karuseller med Ella. Fick tips av syster att köpa åkband till mig och sen kunde Ella åka med gratis. Klart billigast om man planerar att åka många ggr. Inget jag tänkt på innan. Åt mat på Furuviks Brygga. Så gott att jag inte ville att det skulle ta slut ever!



Varmrätt - Lax med pressad potatis och annat gottigt

Efterrätt - Pannacotta

Glass med kolasås


Fin dag ♥


Kommentarer
Postat av: Anki

Åh vi har inte lyckats varit dit i år, fast korten ligger här..måste komma oss för!! Håller tummarna för att det inte blir mån. v.32 för träffen, då jobbar jag.

2011-07-28 @ 20:10:34
URL: http://frokenlovisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0