Snödrivor!

När jag lämnat Ella på dagis idag och åkte hem igen så var det farligt nära att jag krockade. Folk ser ju ingenting för all denna snö som ligger i drivor. Helt plötsligt svängde det ut en bil mitt framför mig. Turligt nog så såg jag den på håll och hade saktat ner farten. Annars hade det blivit en rejäl smäll. Nu fick jag styra över på andra sidan vägen och nästan in i en stolpe och refug men jag klarade mig och kunde ratta tillbaka till min körbana igen innan jag fick möte. Kom undan med andan i halsen. Man hinner på något underligt vis tänka en hel del i en sådan situation. När jag inte hade barnen med mig tänkte jag ååååh nej nu kommer jag vara utan bil ett tag :-( vart med om det förr. Men det var nog en liten ängel som sa stopp!



Kommentarer
Postat av: marie

ojojoj otäckt! du hade nog som sagt din skyddsängel med dig, skönt!

2011-01-06 @ 11:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0