Sleeping beauty!

Nova låter mamma få sin skönhetssömn just nu. Hon somnar vid nio tiden och sover sen hela natten fram till sju åtta. Kan inte minnas att Ella bjöd på det trots att hon sov så bra. Jag njuter för stunden och hoppas att det ska hålla i sig länge. Dock vet jag att det kan ändras snabbt och jag kanske inte borde tala högt om det :-) Dom små har ju några faser att ta sig igenom. Och trots att hon nu så duktigt sover i sin säng så är det inget som säger att det kommer fortsätta så. Ella tassar mer än gärna in till oss och det verkar hon inte ha någon plan på att sluta med.

Kommentarer
Postat av: rosi

Njut Marie för tusan!!kommer ihåg att Ella sov bra oxå;)william är vken än på nätterna,igår natt var han vaken från 02.30 till 06.00 jiihoo men det ger väl med sig nån gång.Inatt sov han faktikst hela natten.vet inte vad vi gör för fel??!!ha d bra

2011-01-03 @ 08:59:15
URL: http://rosalees.blogg.se/
Postat av: Marie

Nu när jag är hemma hela tiden har jag stora problem med att få Ella i säng. Hon är vaken så länge på kvällarna. Sen vill hon helst ligga mellan oss och sova. Måste ta tag i det där :-)

2011-01-04 @ 20:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0