Öppna Förskolan!

Jag tycks ha vänt på dygnet en smula. Är uppe på tok för länge på kvällarna och blir därför så trött på morgonen. Allt går så segt. Kommer aldrig riktigt igång. Men idag tog jag och Nova oss till öppna förskolan iaf. Ella fick stanna hemma med pappa eftersom hon fortfarande är lite förkyld. Lyckades komma dit till sången klockan 10. Mycket folk där. Klumpig man kan känna sig med en liten bebis ibland. Är så van med Ella som sköter sig själv mycket nu. En liten bebis måste man hela tiden hålla i och ibland vet man inte riktigt vart man ska göra av dem ;-) Ovant att ha händerna full om ni förstår vad jag menar. Samtidigt så vet man vart man har Nova jämt och jag kan inte säga det samma om Ella.

Nova somnade plötsligt efter sången. Mitt i allt stoj. För mycket intryck gör en trött.


Efter det åkte jag till Österns Pärla och köpte lunch. Kyckling med söt sojasås till mig och risnudlar med blandat kött till San. Kanon gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0