Kalas!

Idag firade vi vår 11 åring i familjen. Tiden går så fort och det står inte på förens Kim är tonåring. Känner ingen smak än så jag fikade mest för att bättra på figuren. Ibland inbillar jag mig att jag kanske känner något men kan man ta sig en liten whisky helt oberörd så är det illa! Ella trivdes som fisken i vattnet med sina kusiner. Vart hemma två veckor nu med mamma och det märks. Nästa vecka är det åter dags för dagis om förkylningen blir bättre. Vi har nu gått in i fas hosta. Till och med lilla Nova hostar. Tröttsamt med långdragna förkylningar.

Tårtan

Fika time

Anna och Julia

Ella och Kim

Tjejerna försöker sig på att lira

Nova

♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0