Sorglig garderob!

Well well...då var presentkorten helt slut. Försökt att dra ut på dem så länge som möjligt. Roligt att handla lite då och då. Hittade ingen jacka. Den blå var inte alls fin och den svarta kappan hade dom inte fått in än. Vet inte vad jag har för fantasi men jag lyckades komma hem med fyra svarta tröjor och ett par svarta byxor (som vanligt). Jag trivs bäst i svart så är det bara. Sämst på mode iaf när det gäller mig själv. Fick hjälp av en mycket trevlig expedit på Vero Moda. Ibland kan det vara lite jobbigt men just idag var det kanon! Brukar ha så svårt att hitta byxor men hon plockade fram åt mig och sprang hit och dit. Praktiskt när man har vagn med liten Nova i. Blev något fint till henne också. Svårt att låta bli.

När jag kom hem från Valbo satte jag igång med en mycket nödvändig sak...städade garderoben. Gjorde plats för lite nytt och insåg ganska snabbt att min garderob är för sorglig. Inte mycket man vill ha på sig där men jag försöker ändra på det nu :-) genom att fylla den med begravningskläder typ haha.

Svarta tröjhögen från H&M

Snygg dragkedja på byxorna från Vero Moda

Till Novis från Lindex

Dregglisar från KappAhl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0