Posta brev!

Det mest osannolika hände mig förra veckan när jag skulle posta ett brev! Sprang in på ICA och köpte frimärken först...sen ut till postlådan och smacka på dem innan jag kastade ner brevet. Bara det att jag i all hast inte såg att frimärkena inte fäste riktigt på den något glatta ytan på kuvertet så när jag precis släpper taget om det ser jag att frimärkena sitter kvar på postlådan....hahaa tänker ni men FAN det var inte alls kul! Så jävla less blev jag. Ännu värre blev det när en tant bakom mig var snabb med sina kommentarer...som om jag inte själv kunde se vad som just hänt. Tömning av brevlådan skulle ske om tre timmar...då jag dessutom var upptagen på annat håll. San fick steppa in och hjälpa mig genom att ringa posten och förklara situationen. Eftersom jag var på tok för feg för det :-) Snälla damen hjälpte oss att leta på brevet och satte på två nya frimärken. Det kallar jag service. Tusen tack. Nu är man skyldig posten 12kr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0