Glasögon!

Min syn sviker mig. Ser bara sämre och sämre på långt håll. Min tillvaro blir suddigare och suddigare. Vet att jag borde använda mina glasögon SÅ KLART men jag trivs inte med dem. Hmm. Ångrar fortfarande att jag inte valde ett par andra. Tror inte att det direkt skulle ändra min motvilja att ha glasögon. Dom är i vägen. Men jag tänker varje gång jag sätter på mig dem att jag skulle köpt dom andra jag funderade på. Ibland blir det helt enkelt fel, man väljer FEL! Extra tråkigt när det är något dyrt. Skyller lite på min omgivning som tyckte si och så...men vet någonstans i bakhuvudet att jag av egen fri vilja valde just FEL. Jag lyssnade på alla andra än mig själv så nu får jag dras med dom här brillorna. Tror nästan att det börjar bli dags för nya glas också med tanke på hur dåligt jag ser. Ibland kan det vara bra att inte se så noga heller. Finns mycket man vill blunda för. Dammtussarna i hörnen tex eller smulorna på bordet.



Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla på lensway.se du kan få väldigt billiga glasögon genom dom. o kan du ditt recept på ögonen så e det bara klicka via nätet när jag köpte mina glasögon gick dom på ca 400 kr och dom är jätte snygga.

2011-02-14 @ 09:16:46
Postat av: marie

Vilka underbara tankar Marie!! du har kommit långt :) om du förstår vad jag menar ;)

Välj om o tänk på dig! lensway, mycket bra!

2011-02-14 @ 21:36:15
Postat av: Marie T

Tyvärr kan jag inte mitt recept :-( annars låter lensway som en mycket bra idé.

2011-02-14 @ 23:08:02
Postat av: Anonym

om du inter kan ditt recept så gå bara o gör en synundersökning så kan du fixa :-)

2011-02-15 @ 14:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0