Byggare E!

Var en sväng till jobbet idag och hälsade på www.strd.se . Att det ska vara så svårt att ta sig dit lite oftare. Tänker varje gång jag åker därifrån att nu ska det inte dröja så länge tills nästa gång men sen springer tiden iväg ändå. Mycket nytt folk där. Efter det hämtade jag E på dagis som absolut INTE hade någon lust att följa med mamma hem. Hon hade fullt upp med att bygga. Genus tänkande på dagis. Pojkar och flickor ska behandlas lika. Idag lekte flickorna med verktyg och pojkarna med dockor. Sen skulle dom byta men det ville inte alls flickorna :-) Själv tyckte jag nog om att leka med det mesta när jag var liten...favoriter var Lego, Bilar och Barbie om jag inte minns fel. Gäller att ha tålamod när man hämtar. Brusar man upp blir det bara värre. Så det tog väl en sådär 40-45 min innan vi var hemma. Kan kännas mycket långt ibland.

Byggare E!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0