Babyrytmik!

Vad är det för fel på mig som inte kan komma i tid någonstans??? Kommer alltid sist med andan i halsen. Mycket onödigt Marie. Skärpning! Men tro mig jag försöker. Idag skyller jag på San iaf som lämnade Ella på dagis utan napp så då blev jag tvungen att åka dit med den för att inte orsaka katastrof vid tuppluren efter lunchen. Naturligtvis ingick inte det i mina planer så då sprack tids schemat direkt. Hann ganska precis till babyrytmiken kl 10.00. Nova såg ut att tycka om det. Roligt med något som inriktar sig mer till en bebis. Gäller bara att kunna släppa loss lite själv också vilket inte alltid är så lätt. Man känner sig en aningen stel. Och kanske något töntig :-) men det skiter jag i. Använde både maraccas och badboll.

Så här trött blev vi efteråt

Stannade en stund på öppna så Nova fick sova och jag fick äta en sen frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0