Ajajaj!

Fixat iväg ett paket med barnkläder till Lycksele idag. Hoppas nu bara att allt går som det ska...oj så jag stressat upp mig jag över det här. Vill helst inte skicka stora paket mest för att jag är lat och inte orkar ta tag i det. Sen lovar jag ändå att skicka och blir tok stressad! Kunde inte slappna av förrens jag lämnat ifrån mig paketet. Haft gå/kryp/stå/ajajaj träning här hemma med lilla N. Det tar sig på alla plan. Börjar ångra att jag inte var nöjd med att hon satt på ett ställe och jag visste vart jag hade henne. Nu är hon överallt. Var en sväng till Valbo också. Letade kläder tills på Lördag. Hittade inget alls. Jakten går vidare lr så tar jag något som redan hänger i garderoben. Billigast så.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0