Gävle!

Igår var jag och tjejerna till Gävle. Gick faktiskt hur bra som helst! Lugna snälla barn :-) fick till och med höra det från annat håll. Ja visst sa jag...dom är aaalltid så här haha. Var in på Po.P. Hittade massor av fint. Tråkigt nog hade dom inte fått hem någon av dem fina mössorna som finns på hemsidan. Funderar redan på overall till N. Kommer bli svårt att bestämma. Tror att E kan ha sin från förra året. Toppen! Den är fortfarande jätte fin och jag gillar den mycket. Blev en glass på gallerian för E, innan vi styrde kosan tillbaka till Viken. Jo jag träffade på polisen också på väg ut från parkeringshuset och fick blåsa.

Vi ska snart på dop och då tänkte jag att detta skulle passa kidsen great.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0