Bebis?!

Mamma + bebis träff idag hemma hos oss. Alltid lika trevligt. Våra små börjar bli stora...hur länge är dem egentligen bebisar? Googlade lite på det haha som allt annat...men hittade inget bra svar. Många tyckte till 1 år. Då är våra små inte bebisar så mycket länge till :-( lite tråkigt. Redan börjat köpa strl 86 till Nova (1-1/2 år). Tycker nästan att jag hoppar över en strl hela tiden och ligger steget före. Jämför man 80 och 86 så skiljer det ytterst lite. Alltid bra att kolla. Hm varför göra storlekarna så lika. Dom vill väl att vi ska byta strl ofta och handla så mycket som möjligt. Men mig lurar dom inte :-) inte jag som springer till affären med 25% rabatten i högsta hugg...nä mig lurar dom INTE!

Nyfödd Nova 101007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0