Tjatigt!

Börjar kännas tjatigt det här, att försöka starta ett nyttigare liv stup i kvarten :-) och falla handlöst på den dåliga karaktären. Men första veckan har gått över förväntan. Klarat det hyffsat iaf. Att bli extrem är väl inte riktigt min grej. Gillar att unna mig. Promenad alla dagar utom en. Konstant hungrig och frustrerad haha. Försöker dricka mer vatten...men tycker det är jobbigt med alla extra toabesök. Läste på Aftonbladet att det inte är bra att göra situps om man vill bli kvitt "gravidmagen"??? Plankan är däremot toppen! (3x1 minut, 2 ggr om dagen!) Jag HATAR plankan. Just den jag brukar hoppa över. Blä. Men visst jag ska ge den en chans...någon dag här framöver...

Norrlandsmästerskap i orientering har pågått i krokarna i kväll. Start 19.00. Nästan in på vår tomt. Hamnade mitt i när jag tog min promenad. Blivit informerad om det av en man som ringde på vår dörr tidigare i veckan. Inget min hjärna orkade lagra. Kan inte säga att mammaledighet gör en till den vassaste kniven i lådan :-) Går lite på halvfart.

Promenad

Orientering

Fint snitslat på baksidan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0