Rensning!

Skulle behövas rensas både här och där, inne och ute men idag gick jag lös på blomrabatterna och lite buskar. Önskar jag bara kunde knäppa med fingrarna och allt såg så där perfekt ut som ALLA andra har...lr? Tittar drömmande över till grannarna när jag går förbi...hur har dom lyckats med det där? Ser så prydligt ut. Häcken som en fluffig boll! Måste ha inneburit många timmars ansning och klippning :-) skyller naturligtvis på att jag har småbarn haha så jag hinner inte. Dom är ju närmare pension med all tid i världen.

Fick med mig några rosor in som nu pryder köksbordet. Fick även med mig en tvestjärt :-( blä hatar dem. Tycker dom nästlar sig in överallt! Följer gärna med tidningen på morgonen också. Dags att ta till bekämpningsmetoder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0