Optimist!

Jag är en riktig optimist som tror att det är sååå lätt att gå ut på tomten och fixa lite målning och krattning med två små barn. Jag damp ganska snabbt ner på jorden med en duns. Det blir inte alltid som man tänkt sig och allt tar så lång tid. Ella fick för sig att hon skulle dra runt Nova i vagnen. Visst det var kul ett tag tills hon inte lyckades ta sig dit hon ville. Nova tröttnade på att sitta i vagnen trots att jag premiär bytt till sittdelen. Kanske just därför haha vem vet? Fick lite gjort iaf...typ hälften av vad jag tänkt. Roligast var att fixa med lekstugan och blommorna. Trallmålning och krattning börjar jag bli lite mätt på nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0