Favorit dagis!

Denna vecka gick det jätte bra att hämta Ella på dagis...även dom gångerna jag gjorde det själv. Brukar ju kunna vara ett problem ibland när hon inte känner för att gå hem just när jag kommer och säger att vi ska det. Men nu hoppade hon i kläderna. Yes! Känner mig annars ganska maktlös när jag har Nova med och E sätter sig på tvären. Tur att N alltid är så pass lugn som hon är. Även jag är cool lugn...NOT! Kanske på utsidan men inte på insidan. Gäller att bryta hennes mönster.

Så här kan det se ut. Svårt att tävla mot en jätte rutschkana.


Sökt dagis plats till Nova nu också så det är gjort och inte glöms bort.



Kommentarer
Postat av: Lisen

Tack, för kommentaren. Ja, jag gillar verkligen min nya blogg, känns kul igen att blogga, det kommer väl i perioder det där. :) Tråkigt att vi inte hann ses nåt den här veckan, jag hade lite dåligt med tid. Men nästa lediga vecka kan vi hitta på nåt.... Kramar

2011-04-29 @ 17:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0