Vinterskor!

Efter att jag hämtat Ella på dagis åkte vi ner på stan en sväng för att köpa vinterskor åt henne. Tänkt göra det ett bra tag men som så mycket annat har det liksom inte blivit av. Orkade inte åka till Valbo så jag hoppades finna ett par i Sandviken istället. Hade Nova i bilbarnstolen (blir lite tungt) och Ella springandes fritt vilket är något av en chansning. Tappar hon humöret är det kört. Nja...milt sagt så gjorde hon ju precis det. Bara att bita ihop och räkna till tio typ :-) lr hundra. Hon strosar flera meter bakom mig hela tiden. Slår dövörat till så fort jag tilltalar henne. Men vi kom hem med ett par skor iaf.

Strosar runt på stan i Sandviken...hejar på damen som går förbi. Tar allt i sin egen takt. Varför stressa mamma?


Provar skor...

Tappar humöret...

Dessa skor blev det tillslut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0