Lördag Fm!

Gjorde bort mig lite igår när jag kom på den briljanta idén att jag skulle ta en promenad ner till Ica Maxi för att handla och sen äta på Donken med Ella och Nova. Började så bra med solsken och nedförsbacke. Vagnen var fullpackad innan det var dags att gå hem igen. När jag klev ut från McDonalds önskade jag bara att jag haft bilen. Men då var det bara att knata hem. Ella vart jätte trött och somnade ståendes på brädan. Själv höll jag på att kissa på mig halva vägen och det hade nu blivit jätte kallt för en fryslort som mig. Uppförsbacken kändes oändligt lång och vagnen tung :-( Nova lyckades iaf sova nästan hela vägen hem. Men detta är inget jag gör om.

Ica Maxi


McDonalds



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0