Julbord!

I fredags bar det av på Julbord med jobbet (Strömberg) upp till fina Kungsfors Herrgård. Men först pulkatävling i Kungsberg och lite glögg. Tyvärr inga starka drycker för mig som måste tänka på lill tjejen där hemma :-( men det var kul ändå. Vann första åket mot Bibbi men fegade sen ur. Det gick ju så fort i backen och då hade jag minst fart haha. Super gott julbord. Lassade på allt som gick på tallriken, så pass mycket att jag sen inte orkade efterrätten! Brukar inte höra till vanligheten. Åkte vid 16 tiden och var hemma igen till 22.30. Då skulle San iväg och jobba så det blev ingen sväng på stan för mig. Dock gäspade jag redan stort vid den tiden. Trött mamma...












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0