Lyckorus!

Just nu befinner jag mig i ett lyckorus utan dess like. I mitten på November blir vi husägare och det känns helt overkligt. Snurrar i kolan på mig nu. Mycket som måste fixas. Men det kommer bli super bra. Ella får eget rum mitt emot mamma och pappa :-) Kunde bara inte vara lyckligare.

Funderar på inredning...haha...gardiner, badrumsmattor, handdukar, tvålpumpar...ja det mesta. Men vi ska inte handla på oss för mycket innan vi ens kommit in i huset. Brukar bara bli fel då. Minnet sviker ibland och det man tror sig ha sett är inte alltid rätt :-)

Var in på Trivsamt idag bara för att kika runt lite...har även presentkort där jippi...så något måste ju snart inhandlas. Inte kan man ha ett presentkort i byrålådan allt för länge. Hittade jätte fina hissgardiner. Vill ha!


Kommentarer
Postat av: Lina Österberg

Grattis Marie!

Va roligt, vart ska ni flytta då?

Vi har ju oxå köpt hus med inflytt 1:a november. Kommer att gå hur mycket pengar som helst nu:)

Kram Lina

2009-09-10 @ 11:29:48
Postat av: Johanna & Joline

Men va skoj,grattis!! Vart hamnade ni, Kungsgården?

Kram

2009-09-13 @ 11:13:15
URL: http://mybabies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0