Konferens!

I Lördags var det konferens med jobbet i Högbo. Började med lunchbuffé och sedan kastades man åter in i jobbsvängen. Stått utanför det där så länge att det kändes mycket märkligt. Vad hade jag att komma med som vart hemma i 1 år och 6 månader? Mycket var sig likt dock. Men jag var ganska off. Verkligheten kom i kapp mig. Snart börjar jag faktiskt att jobba! En konferens var väldigt passande för mig just nu. Fick höra lite nyheter plus att det bidrog till extra motivation. Fikade en massa gott och efter grupparbetet bar det av till bowlinghallen. Gick inge vidare för mig men det var skoj. Mer mat blev det sen på Livingroom. Länge sedan man var där. Åt en otroligt god kantarellsoppa till förrätt som fick mig att tänka på mormors svampstuvning som jag alltid åt på rostat bröd. Till varmrätt åt jag kyckling med paprikasås och strips. Trötter blev jag ganska snabbt efter maten. Helt slut efter att vart ute i svängen sedan kl 12. Kunde inte låta bli att gäspa gång på gång. Ögonlocken kändes tunga. Jätte trevlig dag/kväll som slutade vid 22 tiden. Just då kändes det gött att ha nära hem men det blir det snart ändring på vilket inte har någon betydelse då gångerna jag går ut kan räknas på en hand eller en tumme haha.

Konferens Högbo Brukshotell


Bowling i Trebekohallen

http://publishme.se/407340/imagehandler/?go=upload&mode=multi&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body

Mat på Livingroom




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0