Inskolning!

Inskolning är väl si sådär va?....Jag sitter mest på en soffa och tittar på när barnen leker. Ibland kommer Ella fram och visar en bok i någon sekund. Känner sig mest i vägen. Följde efter Ella i början men fick ganska snart instruktioner om att det var bättre om jag höll mig på ett ställe haha. Man är ju så van att hålla koll på vad hon gör. Nu ska man lämna över det till någon annan. Igår fick jag gå hem efter en halv timme. Hon är så duktig våran lilla tjej. Idag ska hon prova på att äta där. Undrar om hon kan hålla sig vaken till maten :-) igår var hon helt slut vid 11, orkade inte gå längre.

San ska hämta henne idag. Jag ska nämligen upp till Högbo på konferens med jobbet, sen blir det bowling och mat på Livingroom. Nice!

Kommentarer
Postat av: rosi

hej!!skönt att d går bra för ella på dagis.börjar du jobba snart??bir bra d=)jag är ju redan igång å har varit d ett tag...hör av dig om du har har lust å ses över en fika ...kram

2009-09-25 @ 23:41:37
URL: http://www.metrobloggen.se/rosii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0