Helg!

Vi började Lördagen med en sväng på stan. Stora Träffen men det var väl inte så mycket att hurra för. Drömde sig bort på Önska, mycket fint jag vill ha. Var på biblioteket, svårt för Ella att hålla ljudnivån nere :-) kramades med Mamma Mu. Åt lunch på Monroes.

Åkte sedan på Villa/Hälso Mässan på Göransson Arena. Fått gratis biljetter så det var klart vi skulle besöka den. Plockade lite broschyrer här och där som verkade intressanta. Passade på att plocka på sig lite godis också. Ella fick en ballong av en nu LEVANDE Mamma Mu. Då vart hon nöjd.

Tog sen en tur med bilen. Hamnade i Gysinge. Fin fint där. Toytan styrde även till Valbo där vi fikade.
När vi kom hem vid 18-19 tiden fick jag helt plötsligt för mig att jag var tvungen att städa, så dammsugan och moppen åkte fram. Skönt att vakna upp idag i nystädad lägenhet. Dock är Ella så snorig nu att hon vaknade redan kl 06.00. Försökte få henne att somna om men det var ganska lönlöst.

Får se vad denna dag har att erbjuda.

Ella på biblioteket



Gysinge





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0