Dag 2 på dagis!

Jaha då sitter man här och väntar på att hämta hem Ella från dagis. Fanns ingen anledning för mig att stanna kvar då hon inte bryr sig det minsta i mig, så jag fick gå hem redan dag 2. Känns underligt. Men skönt ändå att det går så pass bra. San ligger och snarkar eftersom han jobbar natt denna vecka. Sjuk är han också. Ella är snorig igen. Hoppas det går över fort.

Kattjäveln har tuggat i sladden till mobilladdaren så nu måste jag väl köpa en ny sådan också. Jag som just nu har sååå mycket pengar. Borde veta bättre än att lämna den framme men ibland glömmer man, så är det bara.

Idag ska vi till huset och kika :-) spännande och lite nervöst. Måste komma ihåg att ta lite mått när vi ändå är där.

Mot dagis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0