30 år x 4!

Förra Lördagen bjöd 4 brudar på 30 års partaj i "Gula Villan" vid Strandbaden i Årsunda. Kanon fint ställe vid vattnet som jag knappt visste fanns. Inte ofta jag besöker Årsunda iof. Gick en tipsrunda som handlade om Malin, Marie, Maria och A-C. Grämer mig fortfarande över några frågor som jag långt bort i bakhuvudet borde ha vetat haha. Efter det fick vi jätte god mat. Kvällen fortsatte sedan i Heinekens tecken, blev några stycken. Åkte hem vid ett tiden. Ella sov hos Farmor och Farfar vilket gick alldelens utmärkt.

             Några bilder från kvällen...
    
    
    
    
    
    
    
    
    
     
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
     
     
     
     
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0