Vad gör man?

Vi har ett svårt beslut att fatta här hemma. Katten och Ella går verkligen inte ihop :-( tyvärr. Vår Melodie är nämligen en ganska tjurig honkatt som inte vill bli störd. Detta blir bara ett större och större problem. Antalet ggr Ella blivit klöst bara ökar. Senast idag farligt nära ögat. Trots att jag tycker om katten jätte mycket så känns det just nu ohållbart. Vad gör man? Blir ledsen när jag tänker på det. Melodie är ju också en familjemedlem. Men vi måste passa dem HELA tiden. När vi flyttar till hus får naturligtvis katten vara ute...om hon nu vill det? Kanske vi ska vänta och se hur det går. Tråkigt när något man hållt så kärt bara blir till ett problem i tillvaron.

Kommentarer
Postat av: Monkan

Tjo!

Jag tror det löser sig när ni kommer till huset.. Blir större ytor samt att melody självklart kommer tycka om att vara ute.. bra me katt.. slipper man en massa råtter, sorkar och möss..

åsså är hon såå fin.. lite grinig.. men söt :)

Ella kommer inte hinna ifatt henne i erat stora hus.. så ja tror det ordnar sig..

själv så är ja lite lurig på om emilio är allergisk mot min katt.. helt full med utslag på hela kroppen.. hoppas inte men man vet ju aldrig.. var ju tokallergisk när ja va liten :(

kramkram!!

2009-10-21 @ 23:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0