Uppskattad Fredag!

Så har man avklarat en veckas jobb. Skulle ljuga om jag sa att det var lätt som en plätt. Men det går bättre och bättre. Idag bjöds det på både smörgåstårta och vanlig tårta då företaget firade 20 år här i Sandviken. Grattis! www.strd.se
Länge sedan man uppskattade en fredag så här pass mycket. Såg fram emot helgen också tills jag kom på att San jobbar. Inte lika skoj då. Men Ella och jag får hitta på något på egen hand. Kanske skulle börja packa lite :-) men ack så tråkigt.

Fick jaga Ella på dagis idag när jag hämtade henne. Hon hade hittat en tom ketchupflaska som var mycket intressantare än mamma.

Ikväll blir det eventuellt en pizza och lite mys framför Idol.




Kommentarer
Postat av: Lisen

Ja, det är synd att dom som bor där nu inte väntade tills vi sålt vårt... ;) Men nu har jag tippat idag och vinner jag så kan vi ju köpa ett till hus och sälja det här sen.... Är väldigt sugen på ett i Hagaström oxå... kommer bli svårt sen när det är dags...

2009-10-09 @ 18:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0