Trevlig stund!

Hade en trevlig stund på stan igår med mor min och Ella. Ella vill inte längre sitta så mycket i vagnen. Vill mest springa runt vilket inte är fullt möjligt i alla affärer. Risk för att man får en rejäl nota med sig hem. Letade en tröja till mig. Skön mjuk stickad tröja med stor polokrage att mysa i. Men jag hittade inte alls någon. Så det blev shopping till Ella istället...som vanligt. Lite mer dagis kläder. Två mjukisbyxor och fyra långärmade tröjor samt en pyjamas och ett par fleecevantar. Fikade gjorde vi såklart. Morotskaka och kanelbulle (delade på bullen).

Väl hemma igen hade jag en hög med kläder att märka. Börjar bli riktigt haj på att sy nu :-)
Lagade mat och fick lite tid med San innan han for iväg till jobbet. Nätter är botten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0