My place!

När jag strosar runt på jobbet inbillar jag mig hela tiden att detta är något tillfälligt...this is not the place for me to be. Har bara inte fattat det än...att detta ÄR my place nu. Dag ut och dag in. Det är inte alls så att jag vantrivs, jag skulle bara vilja vara i lekparken med Ella istället :-) haha.

Till er som är mammalediga...Njuuuut!

Ella verkar vara den som sitter längst kvar vid matbordet på dagis. Vare sig det gäller lunch eller mellanmål. Hon tar god tid på sig. Undrar vad det kan komma ifrån? Jag tippar på pappsen. Han har samma beteende. Lite knasigt att det blir hämtning mitt i mellis men så är det. Jag får vackert sätta mig på en stol och vänta in lilla fröken.

Väl hemma blev det ett dopp i badkaret för både mig och Ella. Sen lagade jag kyckling, ris och currysås. Fixade matlådor och tog reda på disk. En dam från gävle kom och köpte min Bruno Zaragoza skinnjacka från MQ för 400 kr. Yes då blev jag av med den också. Sen skyndade vi oss hem till Anna P på Me&I party. Köpte en tröja åt Ella med dinosar på. Tycker om deras kläder men ett litet minus måste jag nog ändå dela ut när det gäller faktura och frakt kostnader. Det läggs på 66 kr på redan dyra kläder. Det känns inte bra :-( En helt vanlig tröja landar på 266kr!

Bums ned med Ella i säng när vi kom hem. Glömde bort att det var Äntligen hemma på Tv som jag ville se. Intresset för inredningprogram har ökat markant.

Väntar nu på att få pussa lite på min älskling som måste cykla hem i regnet från jobbet. Sen styr jag mot sängen.

God natt mina vänner!

På jobbet

SÅLD!

Me&I Tröja beställd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0