Lunch på jobbet!

Passar på att blogga lite på lunchen :-) Väckte Ella strax efter 06.00 imorse. Hon ville inte alls vakna. Lotsades att hon inte hörde mig. Borrade ner huvudet i kudden. Precis som jag brukar göra när hon väcker mig haha. Tyckte jag hade gott om tid men plötsligt hittade jag inte hennes skor så då blev det stress tillslut ändå. Hm... Full rulle på jobbet. Mycket att göra. Mina tankar seglar mest iväg till huset. Bara 4 veckor kvar nu. Blir ev en tripp till Mio idag. Får se om San kan övertalas. Godis sugen. Varför måste vi ha en godislåda på jobbet?! Jag saknar karaktär. Måste finnas en magnet mellan mig och den lådan...eller?


Back to work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0