Klädväg!

Spelar ingen roll hur mycket vi köper i klädväg till Ella så tycker jag ändå att det är något som fattas. Har jag köpt tunna vantar behövs det plötsligt tjockare, ja det är ständigt något hon måste ha. Letat raggsockor nu som hon ska ha på sig när hon sover ute i vagnen på dagis. Sen skulle hon behöva ett par överdragsbyxor i vagnen...gärna fleece. Ja listan kan göras lång ständigt. Fattas väl bara att hon snart byter strl igen haha. Det blir lite annat nu när hon börjat på dagis, behövs plötsligt dubbelt av nästan allt. Många ggr är det nog jag som överanalyserar det hon behöver. Är man så här som förstagångs mamma? Det finns ett behov av att allt ska bli så perfekt?! Jag vill ha allt uttänkt långt i förväg så att jag inte missar något. Men det är sällan något/någon är perfekt...

Även solen har sina fläckar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0