Killer Queen!

Barnfri kväll hade jag och San i torsdags. Ellas farmor och farfar agerade barnvakt så att vi kunde åka till Gävle och gotta oss i god mat på Church Street och sen gå på konserthuset och se Killer Queen. Mysigt att komma ut lite och göra något bara vi. Händer ju inte så ofta nu för tiden men det kan behövas ibland. Slog på stort när det gäller maten :-) beställde in 10 st kyckling vingar till förrätt. Kanske inte så genomtänkt när man vet hur mycket mat man sen får till huvudrätt. Men gott och kladdigt var det. Showen var bra trots att jag inte kan titulera mig som världens största Queen fan. Många bra låtar har/hade dom. Vi var väl inte på vårt rockigaste humör efter en lång vecka med jobb men jag har alltid roligt i älsklingens sällskap.

Church Street



Förrätt=Glazerade Kycklingvingar

Min mat

Sans Cowboy Dinner

Killer Queen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0