Gävle!

Efter att jag hämtat Ella på dagis och familjen Törngren/Sammalisto hade ätit så släpade jag med Ella till Gävle medans San tog sig ett tupplur på några timmar :-) Letade höst/vinter jacka till Ella. Men lilla fröken var inte på humör för att prova jackor alls. Fick jaga henne i affärena. Satte jag sedan ner henne i vagnen igen blev det stortjut. Sååå trevligt. Köpte tillslut en fleecejacka och vanlig jacka att ha över i cerise/rosa. Var in på Åhléns och insåg hur mycket jag saknar den affären i S-viken. Köpte nytt diskställ, hushållspappershållare och toaborste, allt i svart. Enkelt och snyggt och inte alls dyrt.

Varje gång jag ska ta mig ut från parkeringshuset står jag alltid där med hakan ner till backen...vart det så dyrt...40 kr!!! Kanske för att jag tycker att jag redan spenderat så mycket pengar att nu får det vara nog. Parkeringsavgift är botten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0