Rabatt!

San gick upp med Ella idag så jag fick sova lite längre. Klev upp 08.30 iaf. För ljust i sovrummet, måste skaffa rullgardin. Tog en promenad...bara jag och min telefon, som bjöd på en hel del bra musik. Kom hem och käkade frukost med mina älsklingar.

Strax efter 11 bar det av till nyöppnade Biltema. Varför vi skulle dit på öppningsdagen och sloss med alla människor kan jag inte svara på, trodde kanske inte att det skulle vara så många där haha. Köpte sandlådegrejor till Ella. Lite liten för det än men det var billigt och då måste man passa på.

Efter det åkte vi till Valbo. Köpte vit solhatt åt Ella. Åt lite buffé. Försökte plocka ut det nyttigaste jag kunde hitta.

Kl 15.30 hade jag och Ella date med mamma på stan. Shoppade två par bodys, en klänning, ett par byxor och två par strumpor åt Ella. Var tvungen att använda rabatten på Lindex som gick ut i dag. Handla för 300...få 100 kr rabatt. Tyckte jag fick mycket för pengarna :-) Yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0