Buzz!

Lördagskvällen var vi bjudna till Sans bror Viktor och hans flickvän Maria på mat. Maria visade sig vara en mäster kock. Vi fick jätte god kyckling och hasselbackspotatis. Jordgubbar, banan och kiwi med smält choklad och glass till efterrätt. Vet inte hur många ggr jag sa att det var super gott. Efter maten blev det Buzz för hela slanten. Tycker jag var bäst på musik och film frågor. Sämst på allmänbildning. Låg i toppen ända tills finalen då sjönk jag som en sten. San lyckades vinna några ggr. Får skylla på att jag inte hade brillorna med mig. Borde börja använda dom lite flitigare men jag trivs inte alls med glasögon. Ella blev lite kinkik innan hon tillslut somnade. Trött efter en lång men trevlig dag.

              Ella med Maria och Viktor...
    
                       Maria och Ella...
    
                       Efterrätt...
          
     
                 Busar på golvet...                   
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0