Tjoho!

Här hemma planeras det och fixas för fullt. Imorgon är det inte vilken dag som helst, nej det är nämligen Ellas 1 års dag. Tänk att det redan gått ett helt år sedan lilltjejen våran kom. Gjort lite chokladbollar idag. Till och med dom fick jag problem med haha som måste vara det enklaste att göra. Bakning är långt i från min starkaste sida...får se hur det går med muffinsarna jag tänkte göra imorgon. Vill så gärna vara en riktig bullmorsa men jag tror jag ger upp och inser att man inte kan vara bra på allt :-)

    

 För övrigt har dagen bestått av städning och åter städning.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åå vad mysigt med ettårskalas...hälsa ellea ifrån oss och gratta stora tjejen=)sen kankse vi kan ta å ses nån dag???kram på er

2009-05-27 @ 19:31:36
URL: http://rosalees.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis Ella!

Träffade moster Anna & kusin Julia häromdagen-så sööööt!

Eran Ella var åxå fiiiiin i annonsbladet!

//Camilla

2009-05-27 @ 23:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0