Snurrig Lördag!

Var in till Valbo i Lördags och köpte ny telefon. Efter många om och men blev det en Nokia 5800. Velat hit och dit då jag haft sådan otur med telefoner på senaste tiden. Får se hur det går med denna nu. Hoppas på att kunna ha den ett bra tag. Nöjd än så länge. Lite nya tekniska grejor att sätta sig in i bara. Länge sedan jag hade en Nokia också.

     
Turen till Valbo gick inte smärtfritt. Trodde jag skulle få en hjärtinfarkt på kuppen. Efter att jag köpt telefonen åkte Ella och jag till Elgiganten en sväng. Väl där upptäckte jag att min plånbok var borta. Förstod direkt att jag måste ha tappat den på parkeringen vid köpis då jag fällde ihop vagnen. Panik panik panik!!! Fort in i bilen igen. Snurrig i kolan försökte jag leta på exakt vilken plats jag stått på :-( Parkerade bilen IGEN och behövde konstigt nog inte leta länge så hittade jag plånboken där på backen. Ibland kan även jag ha lite tur. Passade på att tacka gud också haha. Lika bra att styra toytan hem sedan.


Kommentarer
Postat av: lotta

åååååååååå hooooooooooooooly smoke....men kära flicka du hade då tur du....va bra att du åkte hem sen efter det...ja ibland är gud med en fast oftast tycker man inte de...tack å lov att det gick bra för dej.kram

2009-05-04 @ 22:43:48
URL: http://missdragon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0